ПРО ШКОЛУ

/Files/images/школа з лужайкою копия.jpg Капустянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Новоушицької селищної ради розташована в с. Капустяни Новоушицького району Хмельницької області (подивитись на мапі).
Освітній процес здійснюється українською мовою.
Німецька мова та англійська мова вивчаються як навчальний предмет.
Територія обслуговування, закріплена за Капустянською загальноосвітньою школою І-ІІ ступенів - с.Капустяни Новоушицького району.
Для дітей з особливими освітніми потребами при вході в школу облаштований пандус.
Освітній заклад не надає додаткових освітніх послуг.

Додаток до рішення

педагогічної ради №1

від 31.08.2020 р.

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Капустянській ЗОШ І-ІІ ст. в зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19

Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 р. № 42 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням корона вірусної інфекції COVID-19, листа МОН України від 05.08.2020 р. №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» з метою забезпечення інфекційної безпеки у школі та організації повноцінного освітнього процесу.

Даний порядок розміщено на сайті школи. Про будь-які зміни щодо встановлених обмежень та умов організації освітнього процесу буде повідомлено через офіційні сторінки в мережі Інтернет.

І. ВХІДНИЙ СКРИНІНГ ТА ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПЕРСОНАЛУ

1. Усі працівники школи заходять через центральний вхід.

2. Увесь персонал проходить термометрію на центральному вході перед початком робочого часу із занесенням даних до журналу контролю термометрії.

3. Вимір температури тіла проводить черговий учитель безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

4. Черговий учитель оглядає персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

5. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок черговий учитель повідомляє директора школи та робить відмітку у журналі контролю термометрії про недопущення до роботи.

6. Директор школи в годинний термін складає акт, в якому вказує контактних осіб хворого співробітника та повідомляє про це сімейного лікаря.

7. При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,2С) або респіраторних симптомів вдома працівник школи повідомляє директора та не виходить на роботу.

8. Питання, що не потребують особистої присутності, вирішуються в телефонному режимі, або через мережу Інтернет. Близькі контакти між персоналом обмежуються.

9. У школі організовано забезпечення засобами індивідуального захисту всіх працівників (із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну – безпосередньо на робочому місці кожного працівника). Зміна масок кожні три години.

10. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями школи використання захисних масок є обов’язковим, крім учнів початкової школи.

11. Якщо працівники користуються масками багаторазового використання, вони повинні мати герметичні пакети з позначками «Для використаних масок», «Для нових (чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакет.

ІІ. ВХІДНИЙ СКРИНІНГ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА НАЯВНІСТЬ ОЗНАК ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ

1. Відповідальність за відвідування школи здоровою дитиною (з нормальною температурою тіла (до 37,0 С), відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей)) несуть батьки.

2. Зустріч здобувачів освіти здійснюється на шкільному подвір’ї до початку навчання черговим вчителем. Черговий вчитель проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття, температуру тіла у дитини та/або дорослого, який її супроводжує.

3. Вхід до школи здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора). В школу заходять тільки учні, вчителі та персонал школи.

4. Вхід в освітній заклад батьків та супроводжуючих осіб з початком навчального року суворо заборонено. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку, або на шкільному подвір’ї.

5. Якщо у вчителя виникає підозра щодо наявності у здобувача освіти інфекційного захворювання, то його відправляють до закріпленої особи (черговий вчитель), яка проведе вимір температури тіла безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї. Якщо у здобувача освіти визначено температуру тіла вище 37,2 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається; якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря; якщо дитина прийшла без супроводу дорослого, то на здобувача освіти одягається медична маска і закріплена особа (черговий вчитель) проводить його до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та у разі необхідності – швидка медична допомога. Після чого черговим вчителем і батьками приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

6. Закріплена особа веде облік таких здобувачів освіти.

7. Після того, як здобувач освіти з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до школи дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування школи.

8. Заступник директора з НВР Шишук В.І. щоденно проводить моніторинг та аналіз відвідування занять здобувачами освіти з метою раннього виявлення збільшення захворюваності.

ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ

1. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями школи використання захисних масок є обов’язковим (крім учнів початкової школи). Зміна масок кожні три години.

2. Учні, які використовують багаторазові маски, повинні мати герметичні пакети (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових (запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакет.

3. Для використаних одноразових масок в школі є спеціальні урни.

4. Для мінімізації пересування здобувачів освіти у приміщеннях школи за кожним класним колективом закріплений навчальний клас для проведення усіх уроків, за виключенням інформатики та фізичної культури.

5. У випадку припинення навчання у школі та перехід на дистанційне навчання створено сайт «Дистанційне навчання», де учні зможуть знайти завдання та навчальні матеріали відповідно свого розкладу та класу, посилання на матеріали того чи іншого учителя за предметами. Учні та учителі зможуть працювати на платформі Google Classroom для того, щоб отримати/задати завдання, відправити документ, запропонувати текст або додатковий матеріал. Ця платформа підходить і для синхронного, і для асинхронного навчання. Актуальним залишається і Google Meet, що дозволяє встановити безпечний голосовий або відеозв’язок з усім класом або кількома класами одночасно. Зв’язок з учнями можна буде підтримувати за допомогою Gmail та створеними за класами групами у Facebook. Існують й інші сервіси обміну повідомленнями, інформацією, які уже активно використовувалися учнями та учителями школи під час дистанційного навчання в березні – травні: Viber, Messenger. Окремі учителі мають досвід користування OnlineTestPad, зручний для створення та проведення тестування, кросвордів, ігор, опитувань, що забезпечує контроль та оцінювання якості засвоєння матеріалу учнями. Учителі ознайомлені із платформою Zoom під час предметних конференцій, тому буде можливим її використання в подальшій співпраці з учнями та батьками.

6. У той час, коли діти в коридорі та на вулиці, здійснюється 10-хвилинне провітрювання класів та їх дезінфекція. За умови сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на шкільному подвір’ї у присутності вчителя, що буде проводити наступний урок.

7. Ранкові зустрічі у 1-3-х класах за сприятливих погодних умов проводяться на свіжому повітрі.

8. Запроваджується гнучка структура навчального року з можливістю внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.

9. Передбачене уникання організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшення кількості комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

10. За можливості,передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

11. На вході до школи та у приміщеннях розміщені інформаційні матеріали щодо профілактики коронавірусної інфекції СОVID-19.

ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОТРИМАННЯ ПРАВИЛ РЕСПІРАТОРНОЇ ГІГІЄНИ ТА ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ЗАХОДІВ У ШКОЛІ

1. Основним заходом гігієни рук в умовах школи є миття рук з милом.

2. Використання антисептичних засобів доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

4. Миття рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

5. Школа забезпечена рукомийниками, які обладнані рідким милом в дозаторі та одноразовими паперовими рушничками.

6. Передбачається проведення навчання працівників закладу та здобувачів освіти щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації та контроль за виконанням цих вимог.

7. Організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички».

8. На вході до всіх приміщень школи організовано місця для обробки рук антисептичними засобами. Обробка рук антисептичними засобами проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

9. У разі виникнення потреби або необхідності залишити приміщення школи використовується тільки центральний вхід.

10. Вихід зі школи передбачено тільки по завершенні навчальних занять.

V. ОРГАНІЗАЦІЯ ПИТНОГО РЕЖИМУ ТА ХАРЧУВАННЯ У ШКОЛІ

1. Організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального посуду (пляшки з водою).

2. З метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 за кожним класним колективом закріплено відповідну перерву для харчування: 10.40-11.00 – 1-4 класи, 11.45-12.05 – 5-9 класи.

3. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування заборонено.

4. У їдальні забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

5. Кухар проходить термометрію перед початком робочого часу із занесенням даних до журна контролю термометрурії; вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї; у разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з симптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) співробітник до роботи не допускається, в журналі контролю термометрії робиться відмітка про недопущення до роботи. Контроль за виконанням цих вимог здійснює закріплена особа.

6. Кухар працює у засобах індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових рукавичках, які змінюють після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою.

7. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок, одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, кухар ретельно миє руки з милом або обробляє антисептичним засобом.

8. У школі організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з відміткою «Використані маски та рукавички» з подальшою утилізацією.

9. Працівник, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою, захисним щитком, одноразовими рукавичками.

10. При організації харчування кухар суворо дотримуються правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники, антисептичні засоби для обробки рук, тощо).

11. З працівниками харчоблоку проведено навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації.

VІ. АЛГОРИТМ ДІЙ КЕРІВНИКА ШКОЛИ У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ У ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ ТА/АБО ПРАЦІВНИКА ШКОЛИ ОЗНАК ГОСТРОГО РЕСПІРАТОРНОГО ЗАХВОРЮВАННЯ

1. Дії керівника школи в разі виявлення в здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання:

1.1. У разі виявлення в здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання, до приїзду батьків або інших законних представників дитини здобувачі освіти перебувають у масках постійно до вирішення питання щодо спрямування їх додому чи до закладу охорони здоров’я.

1.2. До ухвалення відповідного рішення необхідно спрямувати здобувача освіти до спеціально відведеного приміщення в супроводі працівника закладу освіти. Класний керівник або закріплена особа невідкладно інформує батьків. Ця особа має бути забезпечена стандартними засобами захисту, а також повинна дотримуватися заходів безпеки під час догляду за особами з підозрою на COVID-19: носити маску й дотримуватися необхідної дистанції. У разі, якщо дитина налякана й болісно переживає власний стан, уповноважена особа має заспокоїти дитину й залишатися з нею в окремому приміщенні, що добре провітрюється, не знімати маску й дотримуватися дистанції.

1.3. Уповноважена особа має надіслати екстрене повідомлення про підозру на інфекційне захворювання до сімейного лікаря.

1.4. Уповноважена особа телефонує батькам та/або сімейному лікарю, викликає (за потреби) швидку допомогу, після прибуття батьків відправляє з ними дитину додому. За наявності показань для госпіталізації швидка медична допомога доставляє дитину до стаціонару.

2. Дії керівника школи в разі отримання позитивного тесту на SARS-CoV2 у здобувача освіти:

2.1. У разі отримання позитивного результату тестування на SARS-CoV2 здобувача освіти необхідно спрямувати додому на самоізоляцію контактних осіб (клас) (згідно з Додатком 2 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)») на 14 днів;

2.2. Забезпечити позачергове проведення дезінфекції та генеральне прибирання приміщення школи/класу;

2.3. Для класу, який перебуває на самоізоляції, організувати освітній процес за допомогою технологій дистанційного навчання;

2.4. Якщо захворювання на COVID-19 підтвердилося і в контактних осіб, директор школи може ухвалити рішення про організацію освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання для кількох класів або закладу освіти залежно від наявності підтверджених випадків в одному чи кількох класах;

3. Якщо на COVID-19 захворів учитель, інший працівник ЗЗСО необхідно:

3.1. Усі працівники школи, що перебували в контакті з особами, в яких лабораторно підтверджено захворювання на COVID-19, не виходять на роботу та невідкладно звертаються по медичну допомогу;

3.2. Якщо температура, кашель, нежить у працівника школи з’явилися під час роботи, він має невідкладно залишити заклад освіти і звернутися до закладу охорони здоров’я по медичну допомогу; якщо ж у нього виникли такі небезпечні симптоми як задишка, частий сухий кашель, біль у грудній клітці, температура, яку складно знизити, виражена блідість чи синюшність шкіри, повторне блювання, необхідно викликати екстрену допомогу, попередивши медиків, що є підозра на COVID-19;

3.3. У приміщенні, де перебував хворий учитель/працівник, слід провести поза розкладом провітрювання та дезінфекцію поверхонь.

VІІ. ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПРО ВИПАДОК COVID-19 У ШКОЛІ

1. Переконатися, що працівникам школи та батькам школярів відомо, що ніхто не має відвідувати школу, якщо в нього/неї температура, кашель, нежить. Переконатися, що вони розуміють, що мають залишатися вдома, якщо контактували з хворим.

2. У разі підозри, контакту чи хвороби на COVID-19 вчителів , працівників школи й батьків учнів повідомляти про це адміністрації.

3. Нагадати працівникам школи та батькам учнів про особливу небезпеку COVID-19 та необхідність дотримуватися дистанції, регулярно мити руки, уникати скупчення людей, провітрювати приміщення.

4. Пояснити, як можна зменшити стрес: більше спілкуватися з рідними телефоном або онлайн, займатися улюбленими справами.

5. Порадити батькам, як зробити родинне помешкання безпечнішим для дорослих та дітей (регулярно дезінфікувати поверхні й провітрювати приміщення).

6. Звернутися до лікаря телефоном у разі появи небезпечних симптомів.

Кiлькiсть переглядiв: 1211

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Сайт Капустянської гімназії

вулиця Шевченка,№83,
поштовий індекс 32612, Хмельницька область,Новоушицький район, с.Капустяни Україна

Дата останньої зміни 29 Березня 2024

Фотогалерея